Online számlaadat-szolgáltatási kötelezettség

2018. június 21., Budapest - Július 1-jétől kötelező! Tudunk már mindent? Felkészültünk? Tekintsük át közösen előadóink segítségével a tennivalókat, tudnivalókat!

Konferencia és konzultáció
Időpont: 2018. június 21. 10.00–16.30
Helyszín: The Experience Center (1152 Budapest, Szentmihályi út. 171. 3. emelet.)
Rendezők: Saldo Zrt. és Piac & Profit

Változások az étel- és italautomatát üzemeltetőknél is!
Nem csak egyszerű kötelezettség! Szervezeti, adminisztrációs többletterhek is!

Július 1-jétől a csak belföldi adóalanyoknak (B2B) kibocsátott, 100 ezer forint és annál nagyobb áfa-értékű számláinkat azonnal látni szeretné a NAV. Kikre, milyen számlákra vonatkozik az online számla-szolgáltatási kötelezettség? Hogyan regisztráljunk, tegyünk eleget a kötelezettségeinknek akár bonyolultabb ügyletek esetén is? Számlázási programunkat hogyan állítsuk át, milyen előírásoknak kell megfelelnie számlázóprogramjainknak és számláink tartalmának? Egyáltalán érdemes-e számláinkból e tételeket kiválasztani, vagy mindegyiket küldjünk be automatikusan? A NAV így is elfogadja.

Kitérünk arra is, milyen kötelezettségeknek kell megfelelnie most és a jövőben az étel- és italautomatákat üzemeltetőknek, hogy értékesítési adataikat online módon szolgáltassák a NAV-nak?
Konzultációval egybekötött konferencia a július első napján életbe lépő új kötelezettségekről.

Regisztráció: 9.30–10.00

PROGRAM

10:00-10:40 Az online számlázás jogszabályi háttere, adatszolgáltatással érintett számlák, adóhivatali szolgáltatások az adatszolgáltatás rendszerében.
Előadó: Czöndör Szabolcs főosztályvezető, NAV KAVIG

10.40–11.10 Online számla – Rakjunk rendet! Új fogalmak, az eddigiektől eltérő adatkommunikáció a NAV-val.
Előadó: Holczer Péter ügyvezető igazgató, Mind System Consulting Kft.

11.10–11.40 Az adatszolgáltatásra való felkészülés a cégek oldaláról. Mit kell másként? Több idő, nagyobb odafigyelés, bonyolultabb számlázások miatt felvetendő kérdések, arra válaszok.
Előadó: Szommer Tímea alelnök, Minősített Könyvelők Egyesülete

11.40–12.10 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok. Moderált program

12.10–12.30 Személyes konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.30–13.00 Az étel- és italautomaták NAV- hoz történő bekötése és az új adatszolgáltatás.
Előadó: Mizsényi Attila osztályvezető, NAV Központi Hivatal, Ellenőrzési Főosztály

13.00–13.30 Az online számlázáshoz tartozó áfa-kérdések. Az ingyenes ügyletek áfájának kezelése.
Előadó: Vira Sándor igazgató helyettes, Saldo Zrt.

13.30–13.45 Interaktív fórum az előadókkal. Kérdések, válaszok. Moderált program

13.45–14.25 Személyes konzultáció az előadókkal, ebéd

14.25–14.45 Digitalizáld a számlákat! A digitalizálással nyert előnyök.
Előadó: Jósvai Tamás ügyvezető igazgató OTP eBIZ Ltd.

14.45–15.00 Gondolkodjunk folyamatokban. Egy számla nem csak egy számla. Kis és mikrocégek számára testre szabva.
Előadó: Csiba András vezérigazgató SDS Dokumentumközmű Zrt.

15.00–15.15 Mire kell figyelnünk, ha számlázási programot választunk?
Előadó: Marosi György ügyvezető, Multi Informatikai Kft.

15.15–15.35 Személyes konzultáció az előadókkal

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Jelentkezzen most!

A rendezvény a Saldo Zrt. és a Piac és Profit közös szervezésében valósul meg, jelentkezéshez átirányítjuk a Piac és Profit weboldalára.

>> JELENTKEZÉS <<

Rendezők:

Bejelentkezés a KreditPont Klubba, vagy e-learning előadáshoz

Segítség a bejelentkezéshez

Aktuális konferenciáink

Elérhetőségek
Ankétok, tagi ingyenes rendezvények:
(1) 237-9820
E-mail: tana@saldo.hu
Előadások, konferenciák:
(1) 237-9898
Regisztrált mérlegképes könyvelők továbbképzése:
(1) 237-9873
OKJ-s képzések, vizsgaszervezés:
(1) 237-9872
E-mail: oktatas@saldo.hu
Azonosítóink, nyilvántartási számaink
Felnőttképzési engedélyszám: E-000906/2014
Együttműködő partnereink
konfi.hu
Konferenciák, kreditpontos képzések egy helyen!