Cégkapu használat, Elektronikus ügyintézés a NAV irányába 2018.

Az e-ügyintézés, a cégkapus szolgáltatások használata január 1-jén lépett hatályba. Innentől az állam és gazdálkodó szervezetek elektronikus módon kell, hogy kommunikáljanak egymással. Azonban ez nem megy zökkenőmentesen!

A képzés adatai

Előadó(k): Dr. Tóth Gábor (NAV) és Ardó Péter (Arconsult Kft.)

Dátum: 2018. nov. 15.

Helyszín(ek): Bijó Szakáruház, XIII. Róbert K. krt 96.

Konferencia, előadás

Részvételi díj:
15.900 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 20.193 Ft)
Saldo tagoknak:
14.000 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 17.780 Ft)

Cégkapu használat

Elektronikus ügyintézés a NAV irányába 2018.

Előadásunk gyakorlati oldalról, szemléltetéssel egybekötve mutatja be a cégkapu helyes használatát! IDŐPONTVÁLTOZÁS

Előadás időpontja: 2018. november 15. (csütörtök)

Időtartam: 9:00 -14:00

Előadás helyszíne: BIJÓ szakáruház, XIII. Ker. Róbert Károly krt. 96. I. emelet

Előadók: Dr. Tóth Gábor (NAV) és Ardó Péter (Arconsult Kft.)

Előadás díja: 

  • 15.900 Ft/Fő +ÁFA 
  • 14.000 Ft/Fő+ÁFA (Saldo tagoknak, visszatérő ügyfélnek illetve ha egy helyről 2 vagy több fő jelzi részvételi szándékát. )

*A részvételi díj tartalmazza a kávét, ásványvizet és pogácsát, ami után a közterheket a Saldo Zrt. megfizeti.

Tematika: 

9:00-10:30 (dr. Tóth Gábor-NAV)

1./ Az elektronikus ügyintézés keretszabályai Magyarországon
        o Elvek az e-ügyintézésben
2./ Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben
        o E-ügyintézésre kötelezettek köre
        o Azonosítás
        o Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely)
        o Rendelkezési Nyilvántartás
        o Személyre Szabott Ügyintézési Felület
        o Dokumentum hitelesítés
        o Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír)
3./ Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz
        o Alkalmazandó jogszabályok
4./ Egyes részletszabályok, értelmezések
        o Cégkapu átmeneti időszak
        o Képviseleti átmeneti időszak
        o Címzési elvek

11:00-13:30 (Ardó Péter-Arconsult Kft.) - gyakorlati, szemléltető előadás
 5./ SZÜF felület
        o kedvencek
        o iForm űrlapok
        o AVDH hitelesítés
6./ e-Papír üzenetküldő alkalmazás
        o címzés
        o csatolmányok
        o hitelesítés
        o vissszaigazolások
7./ Rendelkezési nyilvántartás
        o személyes rendelkezés
        o szervezet rendelkezései
        o meghatalmazások
8./ KÜNY és cégkapus tárhely
        o üzenetek kezelése
        o dokumentumfeltöltés
        o rendszerüzenetek, tértivevények
        o tartós tár
        o címke kezelés
9./ Tárhely adminisztráció
        o cégkapu regisztráció
        o tárhely adminisztráció
        o ügykezelők
        o vevénykezelési beállítások
        o jogosultságok korlátozása
        o automatikus címkézés

13:30-14:00 Konzultációs lehetőség

Lemondási feltételek

A rendezvényt megelőző 5. munkanapig írásban történő lemondás esetén a már kifizetett díjat 8 munkanapon belül teljes egészében visszautaljuk, amennyiben a részvételt a fenti határidőn belül mondja le, a részvételi díj 50%-át költségtérítésként számítjuk fel. A jelentkező a teljes részvételi díjat köteles megfizetni, abban az esetben, ha a rendezvényen nem vesz részt és ávolmaradását az előadást megelőző 2 munkanappal, írásban nem jelzi és nem mondja le részvételét.

Egyéb információk

További információért, esetlegesen felmerülő kérdéseivel forduljon hozzánk bizalommal az 1/237-9873 telefonszámon vagy az oktatas@saldo.hu e-mail címen.

Bízunk benne, hogy Önt is köszönthetjük előadásunkon!

Saldo Zrt. 

Keresés a képzések között

Elérhetőségek
Ankétok, tagi ingyenes rendezvények:
(1) 237-9820
E-mail: tana@saldo.hu
Előadások, konferenciák:
(1) 237-9898
Regisztrált mérlegképes könyvelők továbbképzése:
(1) 237-9873
OKJ-s képzések, vizsgaszervezés:
(1) 237-9872
E-mail: oktatas@saldo.hu
Azonosítóink, nyilvántartási számaink
Felnőttképzési engedélyszám: E-000906/2014
Együttműködő partnereink
konfi.hu
Konferenciák, kreditpontos képzések egy helyen!