Elektronikus ügyintézés, cégkapu szolgáltatások 2019

Új e-ügyintézési platformok, szolgáltatások jelentek meg a közigazgatásban rövid idő alatt, amelyek szakszerű használata és a hatóságokkal való jogszerű kapcsolattartás elsajátítása nélkülözhetetlen.

A képzés adatai

Előadó(k): Kelemen Hilda NAV Csongrád Megyei Adó- és Vámigazgatósága-osztályvezető

Dátum: 2019. nov. 05.

Helyszín(ek): Saldo Zrt. Székháza (XIII.ker. Mór u. 2-4.)

Konferencia, előadás

Részvételi díj:
19.900 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 25.273 Ft)
Saldo tagoknak:
18.500 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 23.495 Ft)

Elektronikus ügyintézés
Cégkapu szolgáltatások 2019.

Időpont: 2019. november 5. 9:00-15:00
Előadó: Kelemen Hilda NAV Csongrád Megyei Adó- és Vámigazgatósága-osztályvezető
Helyszín: Saldo Zrt. Székháza, (XIII. ker. Mór u. 2-4.) 
Részvételi díj:

  • 19.900 Ft/Fő+Áfa
  • 18.500 Ft/Fő+Áfa (saldo tagság vagy több résztvevő esetén egy költségviselőtől)

Tematika: 

I. rész

  • Jogszabályi környezet. Az elektronikus ügyintézésre vonatkozó szabályozás bemutatása. Cégkapu vélelem. Kézbesítési szabályok az elektronikus ügyintézés során. Az E-ügyintézési kötelezettség megszegésének szankciója. Cégkapu nyitásra kötelezett adózók kapcsolattartása a NAV-val. A NAV címzési logikája.
  • SZÜF Portál, e-ügyintézési szolgáltatások origója és gyűjtőhelye, a magyarorszag.hu megújult felülete
  • Az ügyfélkapu mellett megjelenő új azonosítási módok (Részleges Kódú Telefonos Azonosítás és az elektronikus személyazonosító igazolvány)
  • Hiteles Elektronikus Postafiók szolgáltatás (személyes KÜNY-tárhely, Cégkapu, Hivatalikapu), dokumentumok kezelése

II. rész: Cégkapu használata, szerepkörök, jogosultság kezelés és címkézés, profilok beállítása

  • Dokumentum közvetlen beküldése ÁNYK-ból cégkapun keresztül. A beküldés során felmerülő problémák
  • e-Papír (általános célú elektronikus kéreleműrlap) szolgáltatás használata, alkalmazási köre
  • Elektronikus dokumentum hitelesítés AVDH szolgáltatással
  • Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) jelentősége a közigazgatási szervekkel, és a közszolgáltatókkal való kapcsolattartásban. Az elektronikus ügyintézésre, képviseletre vonatkozó rendelkezések megtétele
  • RNY-EKNYI kapcsolat, avagy a Rendelkezési Nyilvántartás és a NAV Egységes Képviseleti Nyilvántartása közötti kapcsolat (2021. január 1-jétől természetes személy és egyéni vállalkozó az RNY-ben is tehet NAV előtti képviseletre vonatkozó meghatalmazás rendelkezést)
  • Önkormányzati ASP portál, az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne
  • Újdonságok az e-BEV portálon
  • Állandó illetve eseti meghatalmazások adóügyekben (állandó meghatalmazás az erre a célra szolgáló elektronikus felületen, online-EGYKE, megújult EGYKE szerkezete)
  • Elektronikus ügyintézés az adóellenőrzések során, ELLUGY nyomtatvány használata, dokumentumfeltöltés az eBEV felületen
  • ONYA alkalmazás. Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás bevezetése az adat- és változás bejelentő nyomtatványok esetében

Az előadást követően lehetőség nyílik konzultációra az elektronikus szolgáltatások használata során felmerült egyedi problémákról, kérdésekről!


Étkezés
Az előadás során szendvicsebédet, ásványvizet valamint kávét biztosítunk a résztvevőknek,ami után a közterheket a Saldo Zrt. megfizeti.

Lemondási feltételek!
A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. Az előadáson való részvétel lemondására az előadást megelőző 3. munkanapig van lehetőség az oktatas@saldo.hu e-mail címen. 3 munkanapon belüli lemondás esetén a részvételi díj 70%-a kiszámlázásra kerül, a rendezvény felmerült költségeinek fedezésére.

Parkolás
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a cégünk az előadásra érkezőknek korlátozott számban parkolóhelyet tud biztosítani. A parkolójegy ára: 650 Ft. Kérem, hogy eziránti igényüket a jelentkezéskor a "Megjegyezés" rovatban, a gépjármű rendszámának megadásával jelezni szíveskedjenek.


Az előadással kapcsolatban bővebb információt az 1/237-9872-es telefonszámon vagy az oktatas@saldo.hu e-mail címen kaphat.

Várjuk előadásunkon!

 

Keresés a képzések között

Elérhetőségek
Ankétok, tagi ingyenes rendezvények:
(1) 237-9800/357
E-mail: tana@saldo.hu
Előadások, konferenciák:
(1) 237-9872
Regisztrált mérlegképes könyvelők továbbképzése:
(1) 237-9873
OKJ-s képzések, vizsgaszervezés:
(1) 237-9898
E-mail: oktatas@saldo.hu
Azonosítóink, nyilvántartási számaink
Felnőttképzési engedélyszám: E-000906/2014
Együttműködő partnereink
konfi.hu
Konferenciák, kreditpontos képzések egy helyen!