Iratkezelés és iratselejtezés megfelelőségének ellenőrzése, a GDPR követelmények érvényesítése szabályzatokban

A belső ellenőri klubunk keretében megvalósuló előadás gyakorlati segítséget nyújt az iratkezelési és iratselejtezési feladatok szabályszerű ellátásához, illetve annak belső ellenőrzéséhez.

A képzés adatai

Előadó(k): Szentirmainé Holi Gabriella

Dátum: 2019. jún. 03.

Helyszín(ek): Saldo Zrt. Székháza (XIII.ker. Mór u. 2-4.)

Konferencia, előadás

Részvételi díj:
21.000 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 26.670 Ft)

Iratkezelés és iratselejtezés megfelelőségének ellenőrzése

Az új adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények érvényesítése a szabályzatokban és a gyakorlatban

Időpont: 2019. június 3. 9:30-15:00

Regisztráció: 8:45

Helyszín: Saldo Zrt. Székháza (1135 Budapest, Mór u. 2-4.)

Előadó: Szentirmainé Holi Gabriella

Részvételi díj:

  • 21.000 Ft/Fő+ÁFA

Tematika:
1./ Az iratkezelés és iratselejtezés a belső kontrollrendszerben
• Kontrollkörnyezetben (szabályzatok, munkaköri leírás, ellenőrzési nyomvonal megfelelő kialakítása, módosítása)
• Integrált kockázatkezelési rendszerben (kockázatelemzés az iratkezelés és iratselejtezés folyamatainál, kockázati tényezők és kockázatok azonosítása, kockázati kritérium rendszer kialakítása)
• Kontrolltevékenységek (kontrollpontok kijelölése, meghatározása a szabályszerű feladatellátáshoz)
• Információs és kommunikációs rendszer (adatszolgáltatások, megismertetés, tudatosság, képzés)
• Nyomon követési rendszer (monitoring stratégia kialakítása az iratkezelési feladatoknál, belső ellenőrzés, vezetői kontroll), belső ellenőrzés munkaanyaga (program, munkalap, megállapítások)

2./ Iratkezelés, iratselejtezés szabályozása (szabályzat elkészítése, módosítása, legfontosabb tartalmi elemek, az új adatvédelmi és adatbiztonsági követelmények beépítése, levéltári egyetértés szükségessége)


3./ Iratok kezelése (alkalmazható iratkezelési szoftver, elektronikus ügyintézés, központi szolgáltatások igénybevétele)


4./ Iratselejtezés (előkészítés, engedélyeztetés, lebonyolítás, megsemmisítés) szabályai, követelményei az adatvédelmi előírások figyelembevételével


Konzultáció

Az egyes kérdésköröket a napi gyakorlatban előforduló konkrét példákon keresztül tárgyaljuk!

Étkezés
Az előadás során pogácsát, szendvicsebédet, ásványvizet valamint kávét biztosítunk a résztvevőknek,ami után a közterheket a Saldo Zrt. megfizeti.


Lemondási feltételek!
A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. Az előadáson való részvétel lemondására az előadást megelőző 3. munkanapig van lehetőség az oktatas@saldo.hu e-mail címen. 3 munkanapon belüli lemondás esetén a részvételi díj 70%-a kiszámlázásra kerül, a rendezvény felmerült költségeinek fedezésére.

Parkolás
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a cégünk az előadásra érkezőknek korlátozott számban parkolóhelyet tud biztosítani. A parkolójegy ára: 650 Ft. Kérem, hogy eziránti igényüket a jelentkezéskor a "Megjegyezés" rovatban, a gépjármű rendszámának megadásával jelezni szíveskedjenek.


Az előadással kapcsolatban bővebb információt az 1/237-9872-es telefonszámon vagy az oktatas@saldo.hu e-mail címen kaphat.

Várjuk Előadásunkon!

Keresés a képzések között

Elérhetőségek
Ankétok, tagi ingyenes rendezvények:
(1) 237-9820
E-mail: tana@saldo.hu
Előadások, konferenciák:
(1) 237-9898
Regisztrált mérlegképes könyvelők továbbképzése:
(1) 237-9873
OKJ-s képzések, vizsgaszervezés:
(1) 237-9872
E-mail: oktatas@saldo.hu
Azonosítóink, nyilvántartási számaink
Felnőttképzési engedélyszám: E-000906/2014
Együttműködő partnereink
konfi.hu
Konferenciák, kreditpontos képzések egy helyen!