Közösségen belüli ügyletek 2018

Termékértékesítés, láncügyletek, adótervezési lehetőségek és tipikus hibák - gyakorlati példákon keresztül. Szót ejtünk az export-import szolgáltatásokról, bérmunkáról, fuvarozásról, és sok minden másról is!

A képzés adatai

Előadó: Vira Sándor - adószakértő; Saldo Zrt.

Dátum: 2018-05-03

Helyszín: Budapest

Konferencia, előadás

Részvételi díj:
15000 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 19050 Ft)
Saldo tagoknak:
12900 Ft/fő + ÁFA (bruttó: 16383 Ft)

Közösségen belüli ügyletek 2018

Előadás időpontja: 2018. május 3. 9:00-12:15
*Regisztráció: 8:15-től

Előadás helyszíne: Saldo Zrt. székháza (1135 Budapest, Mór u. 2-4.)

Előadó: Vira Sándor - adószakértő, Saldo Zrt. 

Részvételi díj:

  • 15.000 Ft/Fő+Áfa
  • 12.900 Ft/Fő+ÁFA (Saldo tagság esetén vagy he egy cégtől 2 vagy több személy jelentkezik a rendezvényre)

Tematika:

Teljesítési hely meghatározása termékértékesítésnél.
• A láncügyletek elemzése, a háromszögügylet számlázása és bevallása
• Adótervezési lehetőségek közösségi ügyletek esetében.
• Az adófizetésre kötelezett személy, az áfa regisztrált és az állandó telephellyel rendelkező cég közötti különbség az adófizetésre kötelezett szempontjából.
• Adómentes közösségi termékbeszerzés.
• Termék kiszállításának igazolása különböző paritások esetében.
• A közösségi termékértékesítés és termékbeszerzés adóalapjának meghatározása, az adóalap forintra történő átszámítása.
• Mikor kell áfa regisztráció a külföldi cégnek Magyarországon?
• Távértékesítés szabályai.
• Az alanyi adómentes adóalany közösségi ügyletei.
• Tipikus hibák a közösségi ügyletek esetében, amelyek adókockázatot eredményeznek.
• Export-import szolgáltatások.
• Bérmunka
• Kiállítás szervezés.
• Utazási szolgáltatás.
• Ingó bérbeadása.
• Művészeti szolgáltatások
• Fuvarozási szolgáltatás A-Z-ig.
• Stb. szolgáltatások.
• Az állandó telephely meghatározása.
• Adófizetésre kötelezett szolgáltatás export-import esetében.
• A Vhr. különös szabályai az adófizetésre kötelezett személy megállapítása körében.
• Számlázási szabályok és a számla módosítása közösségi ügyletek esetén.
• Konzultáció és a felmerülő konkrét gazdasági események analizálása.

Étkezés
Az előadáshoz kapcsolódő catering szolgáltatás után (pogácsa, teasütemény, kávé, ásványvíz) a közterheket a Saldo Zrt. megfizeti.

Lemondás
A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után! Az előadáson való részvétel lemondására az egyes képzési napokat megelőző 3. munkanapig van lehetőség az oktatas@saldo.hu e-mail címen. 3 munkanapon belüli lemondás esetén a részvételi díj 70%-a kiszámlázásra kerül, a rendezvény felmerült költségeinek fedezésére.

*Az előadás anyagát a képzési napok kezdetén adjuk át Önnek!

Parkolás
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a cégünk az előadásra érkezőknek korlátozott számban parkolóhelyet tud biztosítani. A parkolójegy ára: 600 Ft. Kérem, hogy eziránti igényüket a jelentkezéskor a "Megjegyezés" rovatban, a gépjármű rendszámának megadásával jelezni szíveskedjenek.

Kapcsolat
Az előadással kapcsolatban bővebb információt az 1/237-9898-as telefonszámon vagy az oktatas@saldo.hu e-mail címen kaphat.

 

Keresés a képzések között

Elérhetőségek
Ankétok, tagi ingyenes rendezvények:
(1) 237-9820
E-mail: tana@saldo.hu
Előadások, konferenciák:
(1) 237-9898
Regisztrált mérlegképes könyvelők továbbképzése:
(1) 237-9873
OKJ-s képzések, vizsgaszervezés:
(1) 237-9872
E-mail: oktatas@saldo.hu
Azonosítóink, nyilvántartási számaink
Felnőttképzési engedélyszám: E-000906/2014
Együttműködő partnereink
konfi.hu
Konferenciák, kreditpontos képzések egy helyen!